Пројектна настава из немачког језика “Crowdsourcing (Краудсорсинг)”
Матуранти наше школе су се у оквиру предмета немачки језик упознали са концептом Crowdsourcing (Краудсорсинг). Краудсорсинг (Crowdsourcing ) је термин англосаксонског порекла који састоји се од две речи које помажу њеној правој дефиницији. С једне стране, термин гомила, који означава мноштво, а са друге, извор, односно снабдевање. Један од његових главних ефеката је да помаже у рационализацији одређених пословних процеса до те мере да је кроз овај концепт могуће пронаћи заиста иновативне, па чак и оригиналне предлоге за потребе компанија. Краудсорсинг с једне стране помаже у уштеди људских ресурса, а са друге стране, може учинити рад профитабилнијим у управљању пословањем.Такође, на тај начин се прикупљају и нове идеје.
У оквиру ове пројектне наставе, ученици су проширивши вокабулар из немачког језика, међупредметне компетенције повезали са знањима стеченим на такмичењу ученичких компанија. Циљ пројектне наставе био је да осмисле рекламу за чоколаду што занимљивијег укуса, ураде истраживање јавног мњења и на крају донесу финални производ на дегустацију.
Наши матуранти су искористили управо овај концепт, да открију у којој бисте чоколади ви најрадије уживали током предстојећих празника. Ученици наше пколе су путем гугл упитника гласали за најбољу рекламу, а гости из Економско- трговинске школе, образовног профила кувар, као стручни жири одабрао победника конкурса. Уживали смо у чоколади различитих укуса, и састојака, од плазма чоколаде до чоколаде са чили папричицом. Победник по оцени жирија је комбинација више укуса под називом “Празнична чоколада”, док су ученици истим бројем гласова оценили “Зимско чокоуживање” и “Чоковишњу”.
Trackback from your site.